22.7.10

im a disko dancer.

cumartesi günü direksiyon sınavımı da oldum mu çarşamba günü tatile giderken, yollarda bir st fırtınası yaşanacak, şu sağ ayak gazın dibini görecek. saljsdh bok görür de neyse.
hoş, olur da otobanda yanlış sollama yapar geberirim, vasiyetimin taslağı hazır. dün başladım. insanların ölceği içine doğarmış ya (öyle miymiş?), benim doğduğu falan yok. birisine doğacaksa o da ben değilimdir zaten, pekpak kalpli olduğumu düşünmüyorum zira.
şimdi gözünüzü dört açın da beni iyi okuyun,
hakkımı 8 kişiye helal etmiyorum. bunlardan biri, küçükken apartmanda arkamdan kapıyı açıp "burda kalorifer kazanı var mı?" diyen sübyancı göttür. onca sene geçti, şimdi yolda görsem tanırım şerefsizi. meşhurdu o zamanlar bu, kalorifer kazanı yok diyince asansör var mı diye soruyodu. babam peşinden koştuydu da yetişemediydi. neyse sonuç olarak etmiyorum lan sana helal melal. bokerif.
limonlu kolyem, koyunlu ve filli yüzüklerimle gömülmek istiyorum. onları kimseye miras bırakmadım canlar kusura bakmayın. bilgisayarım sahibini buldu, en sevdiğim şortum da. bikaç parça kıyafetimi de ajanıma bırakıyorum. çiçengli cüzdanımı hande'ye, baykuşlu cüzdanımı hilal'e, o büyükçe el yapımı olanı da sana bırakıyom la hilal. gözün vardı zaten. her haftasonu, bakalım bu hafta hangisini kullanıyosun, diyip araşıyodun sıra altında. hindistan kabuklu cüzdanımı da ablama (zaten onundu da ben çormuştum) bırakıyorum. babane cüzdanımı kimse istemez onu çöpe atabilirsiniz. ali sana bibok yok malesef, siktirgit:D ama sana diyeceklerim var bak.
solid, (dadadan)
bugüne kadar çalıp çırpttığım ama sonradan gelip benden zorla aldığın; zarar verdiğim; düşürdüğüm, kırdığım neyin varsa bence hepsini şimdi bana ver de son günlerimi mutlu mutlu geçireyim. sınıfta, bahçede, eloyda mavide, karada havada denizde, bensiz gülmek nasip olmasın sana. her olayda beni an; ah simge vah simge, burda olsaydı kesin böyle yabardı, köpek gibi gülerdi, de. şu; yeri geldiğinde apaçi, yeri geldiğinde arabesk, pop; yeri geldiğinde de syd gönlümü unutma. benim biricik minicik yumru domatesim.
mezarıma gelin. öyle, ölürsem kabrime gelme istemem, triplerinde değilim. gelin, oturun, çiçek koyun, ağlaşın. hadi şimdi dağılın,
sevgiyle kalı..ühühühüü

1 yorum:

solidboy dedi ki...

sapmaaooo simgæææ. ühühühüh. hınfk. böhüeee.((((((((((888888